5 Ocak 2022 Çarşamba

DÜNYANIN EN KISA ŞİİRLERİ… ŞİİRLER-2

 

DÜNYANIN EN

KISA ŞİİRLERİ…

ŞİİRLER-2

Yıllarca klasörler dolusu şiirler yazdım…

Tekrar okuduğumda şiirlerimin içinde sadece bir iki sözcük bam telime dokunuyordu…

O zaman söz kalabalığına ne gerek var dedim kendi kendime…

Fazlalıklarını attıkça attım, damıttıkça damıttım, bir yıl sonra aynı işlemleri tekrarladım…

Şiirimin sözlerinin özünün de özüne ulaştım…

DÜNYANIN EN KÜÇÜK ŞİİR leri kitapçığım 1998 de bu şekilde oluştu…

Kibrit kutusundan daha da küçük 50 sayfalık bir kitapçım oluştu...

Aslında bu bir dünya rekoru insanlar yaşarken fark edilmiyor;

Güzel şeyler yazanlar öldükten sonra tabutunun başındaki övgüler de hiçbir şeye yaramıyor…

ABDULKADİR KAÇAR…

 

Sevgiyi

Gördüm

Vuruldum…

Zaman

Beyazdı…

Çırılçıplağım

İçimde

Düşünüyorum…

Kelepçe

Vuruldu

Maviye

Şimdi

Tutsak…

İçime

Ağlar

Gecelerim…

Damarlarımı

Emiyor

Sensizlik…

Sevdalarımız

Yüreğimizde

Hapis…

Gözyaşlarımla

Başım

Dertte…

Kan

Fışkırıyor

Umutlarım…

Kanadı

Yüreğim

Yokluğuna…

Ohhh

Canevim…

Yokluğuna

Deliyim…

Sabahı

Bekleyeceğim…

Gel

50.000.000.000

Yıllık

Hasretini

Gör…

Sussss

Rüyanın

Kanatlarındayım…

Kirpiklerime

Şiir

Yağdı…

Her

Yerini

Seviyorum…

Gözlerin

Göçmen

Duruyor

Yolcu musun?

Kolaysa

Öl

Görelim…

Gözlerinde

Akdeniz

Mavisiyle

Gel…

Dünya

Maceram

Düşe-kalka

Sürüyor…

Ne

Karanlığım

Ne

Aydınlık…

Neden

Yalnızlık

Getirdin

Eylül?

Minnacık

Kaktüs

Yalnızsın

Biliyorum…

Güneş

Çınarı

Öpüyordu

Vallahi

Gördüm…

Sabah

Senfoni

Besteliyor…

İplik

İplik

Ağlasın

Parke

Taşları…

Bulutları

Koyun

Avucuma

Size

Gökyüzü

Vereyim…

0036

Aşk

Kapıyı

Çaldı…

Yalnızlık

Satıyorum

Kimse

Almıyor…

Saat 01;01

Saçma

Sapanım…

Gökyüzü

İşte

Ellerim

Biraz

Mavi

Ver…

Fallar

Doğru

Çıkmıyor

Çıldıracağım!!!

Kelimeleri

Kesip

Şiirler

Yapıyorum…

Dünyada

En

Sevdiğim

Yer

Odam…

Horoz

Git

Başımdan

Anneme

Söylerim

Anneeeee!!!

İt

Yüreği

Artık

Dinlen…

Üşüme

Kuş

Gel

İşte

Ellerim…

Nerede

Yatağın

Yorganın

Gece

Üşümedin mi

Menekşe?

Yürü

Papatyalara

Dokunma

Bir-ki

Bir-ki

Bir ki…

Sapanımı

Geri

Ver

Anneeee!!!

Ohhh

Ohhh…

….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder