5 Ocak 2022 Çarşamba

KORKAK MI, CESUR MUSUNUZ?

 

KORKAK MI, CESUR MUSUNUZ?

İnsan çok ilginç bir varlık; bilinçaltını kazıdıkça neler çıkıyor neler, inanılmaz şeylerle karşılaşıyoruz…

-Neden korkuyorsunuz? Korkak mı, cesur musunuz, sorusuna insanların verdiği şu yanıtlara bakın…

-Kanatlı hayvanların kanarını açıp birden üstüme saldıracaklarından korkuyorum…

-Turşudan korkuyorum; öyle ki görmeye ve adını söylemeye dayanamıyorum…

-Elma armut gibi meyveleri ısırarak yerken içindeki kurdu yanlışlıkla yemekten korkuyorum…

-Haritalara bakmaktan korkuyorum, karşıma deniz-göl çıkarsa içine düşeceğim diye korkuyorum…

-Duş almaktan korkuyorum; gözümü kapatıp açınca sanki karşıma biri çıkacakmış gibi korkuyorum…

-Buzdağından korkuyorum, söylerken bile ürperiyorum…

-Cep telefonuyla konuşurken yüzüme patlarsa diye korkuyorum…

-Gördüğüm rüyanın etkisinden çıkamıyorum, sanki onu gerçekte olacakmış gibi düşünüyorum…

-Futbol oynuyorum, maç günleri sahaya çıkmaktan korkuyorum…

-Kafamda kurguladığım olmayacak olaylardan korkuyorum…

-Hasta sözünden korkuyorum; sürekli yeniden hasta olacak mıyım diye korkuyorum…

-Uyurken gardoprum üzerime devrilecek gibi durmasından korkuyorum…

-Ayak serçe parmağımı bir yere vurmaktan korkuyorum…

-Banyodayken deprem olmasından korkuyorum…

-Eşimin benden önce ölmesinden korkuyorum, 50 yıldır evliyiz…

-Yaşlanmaktan korktuğum için doğum günümü asla kutlamıyorum…

-Elektriğin kesilip karanlıkta kalmaktan korkuyorum…

-Koltuğumun üstüne koyduğum kıyafetlerimin gece oluşan gölgesi beni tedirgin ediyor…

-Hiç karşılaşmadım ama yılan sözünden bile çekiniyorum…

-Palyaçolardan ve her türlü kuklalardan korkarım…

-Kan aldırmaktan çok korkuyorum…

-İnekten çok korkarım görmeye tahammül edemem…

-Tinercilerin her an saldırabileceğini düşünüp korkarım…

-Yatak koltuk gibi şeylerin altından korkuyorum…

-Tanıştığım insanlar beni ya sevmese diye korkuyorum…

-Şamdandaki en uzun mum bütün evi yakacakmış diye korkuyorum…

-Asansörden daima korkuyorum…

Yani bu gezgende şu anda yaşayan 8 milyar insan kadar korku türü vardır…

Bir Özdeyiş şöyle diyor;

 “GÖZÜMÜN GÖRDÜĞÜ HİÇ BİR ŞEYDEN KORKMAM”…

Korku insanları her konuda dikkatli, önlem almaya yönelten endişe çağının bir değeri olarak karşımızda duruyor…

Akılcı düşünür, devletin yasalarına uygun davranır, kimsenin aşına, işine, eşine, evine burnumuzu sokmaz, sorunlarımızı oluşturmasak korkmamız için bir neden olmaz…

Peki, nasıl baş edebiliriz;

Tedbirli, temkinli davranırsanız, aklınızı her daim pozitif yönde çalıştırıp, haddinizi bilirseniz, korkmaya hiç gerek olmadığını anlarsınız…

Uygulayın yararlarını somut olarak göreceksiniz…

ABDULKADİR KAÇAR ADANA 2021…

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder