3 Ocak 2022 Pazartesi

BELEDİYE MECLİSİ NASIL YÖNETİLİR? AYTAÇ DURAK’TAN TV REKLAMLARI…

 

BELEDİYE MECLİSİ NASIL YÖNETİLİR?

AYTAÇ DURAK’TAN TV REKLAMLARI…

-Nanananaaaaaaa. Belediye meclis toplantısı başladı;

Adana Büyükşehir Belediye Başkan Aytaç durak, meclisi bakın nasıl yönetiyor?

Gündeme geçmeden önce reklamını yapmaya başlıyor;

-Sayın belediye meclis üyeleri, bu gün saat 22: 00 de TV-1 kanalında benim konuşmamı mutlaka izleyin…

Saat 22 ha… Unutmayın…

-İmarsız alt yapısız, konuları ilk defa anlattım… Şey TV1.kanalda beni mutlaka izleyin… Saat 22; 00 sakın unutmayın…

Sunucu, müteahhitleri, benim haberim yokken inşaat alanında yakalamış sormuş… TV-1 kanalda… Mutlaka izleyin…

22; 00 de…

Belediyede bazı dairelerde atamalar, yer değiştirmeleri yapılabilir, beni bu gün mutlaka TV-1 kanalda izleyin… Saat 22 de ama sakın unutmayın…

Yeniden başkan seçilmem için, oy için beni mutlaka TV-1 kanalda izleyin…

Sandıkların başında duranlara verilecek ücreti arttırma kararları…

-Beni mutlaka TV-1 kanalda izleyin… Bu gün 22; 00 da unutmayın…

-Yalçın Akyol’a yardım edeceğim…

-Özcan Altınoğlu’ nun mahallesinin yollarını yaptıra… Beni TV-1 kanalında bu gün mutlaka izleyin…

-Gülistan Hayta’ nın seçmenlerinin yol, su kanalizasyon isteklerini yerine getireceğim…

Beni TV-1 kanalında mutlaka izleyin…

-Fevzi Çapar’ın Başkan Vekilliğini nasıl buluyorsunuz diye sordular…

Beni bu gün TV- kanalda mutlaka izleyin…

-Şaban (Mercimek) ın bütün isteklerini yerine getirmek,

-Şaban beni mutlaka izle…

Bu akşam 22 de TV-1 kanalındayım…

-Ahmet Koçak hoş geldin…

Beni bu gün TV-1 kanalda mutlaka izle…

-Meclis üyeleri sizin Avrupa Seyahatlerinizi aslında düşünmemek elde değil ama…

TV-1 kanalda beni bu gün mutlaka izleyin…

-Avrupa seyahate giderken, sayın meclis üyelerinin cebine harçlık falan,

-Ama beni bu gün TV-1 kanaldı izleyin…

-Belediyede görev yapan sizlerin aldığı harçlıkları da artış yapmam ge…

Ama bu gün mutlaka TV-1 kanalda beni izleyin…

-Sayın Meclis üyeleri size verdiğim arsaların civa, ama bu gün TV-1 kanalda beni izleyin… Saat 22 de unutmayın…

-ANAP’lı, SHP’ li üyelerin arsalarındaki inşaat yoğunluğu bu gün beni 22 de TV-1 kanalda mutlaka izleyin…

1.kanalda konuşacağım…  Unutmayın…

Nanananannn…

Evet, sayın seyirciler(Pardon sayın okurlar)

Aytaç Durak’ın Adana Büyükşehir Belediye Meclis toplantısında yaptığı(reklamlar) pardon konuşmayı dinlediniz…

TV’ yi kapatmayı sakın unutmayın…

Meclisin kapını çıkarken de arkanızda hızlıca çekin…

Adana nın gelmiş geçmiş, en usta, en uzman politikacısı olan, gençlere ders niteliğindeki bir makale…

Belediye meclisi nasıl yönetilir, üyeler nasıl ikna edilir gibi soruların tüm yanıtları bu bura da bulunuyor…

(İşte bir dönemde Adana Büyükşehir Belediye Meclisindeki konuşmalardan kesit sundum… 1987 yılında yayınlanan KILÇIK isimli kitabımdaki köşe yazımdı… Google arama motoruna Abdulkadir kaçar ın sanal dünyası yazarsanız ve girerseniz… Daha muhteşem ve güleceğiniz şeyleri okuyabilirsiniz…)

ABDULKADİR KAÇAR Adana 2021

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder