5 Ocak 2022 Çarşamba

HEPİMİZ ROBOTUZ… “YAPAY ZEKÂLI ROBOT”

 

HEPİMİZ ROBOTUZ…

“YAPAY ZEKÂLI ROBOT”  makalem ilginç güzel ve sayısız tepkiler aldı…

Onlardan seçtiklerimden bazıları şöyle;

Şaban Güven; abi yapılması gereken ne varsa hepsini yatırmışsın mübarek yapay zekâ programını sen yönetmelisin saygılar…

Ahmet Turan; sağlıklı huzurlu bir ömür gerisi boş…

Atalay Terci; bence gerektiği gibi çalışarak yaşamak en güzeli senin gibi Kadircan selamlar

Hamza Sakar; günaydın A.Kadir abi, benim öyle bir robotum olsa, oturtur ona ben hizmet ederim. 

Nevriye Güçlü; bu robottan bizde istiyoruz…

Selçuk güner; paranın hükümsüz insanın mutlu olacağı yerde yaşamak istiyorum. Yapay zekâya orada gerek yok.

Dr.Haluk Uygur; yazı çok güzel ve düşündürücü; ben benim istediğimden çok, bazı muhterislerin isteyebileceklerini düşünerek korkuyorum; onu savaşabilen bir şey olarak düşünüyorsa...

Meryem Erkan; tertemiz bir doğa ve savaşsız bir dünya yaratmasını isterdim sağlıklı günler kardeşim

İsmail Hakkı Adalı; günaydın aziz dostum... Emeğine sağlık... Şahsen korkum, benim değil, onların bu gelişim hızıyla neler yapabileceği!!!

Mithat Günay; robota fazla yüklenme ya kaçar ya da intihar eder.

Cengiz Çekil; abi bunlar masum beklentiler inşallah herkes böyle isteklerde bulunur yapay zekâdan…

Şinasi Özsoy; abi burada kafandaki bayanı yazmışa benziyorsun…

Aslında her insan hayatının vazgeçilmez robotudur…

Şöyle ki; evli olan her erkek kadının; kadın da eşinin vazgeçmediği canlı robotudur…

Bekârlar kendinin canlı robotudur…

Anne babalar çocuklarının,

Öğretmenler öğrencilerin,

Belediye çalışanları başkanların,

Askerler polisler devletin,

Halk Cumhurbaşkanlarının robotudur…

Milletvekilleri halkın,

Muhtarlar mahalledeki insanların

Bankacılar müşterilerinin,

Spikerler dinleyicinin,

Hekimler vatandaşın,

Doktorlar hastaların,

Profesörler öğrencilerin,

Gazeteci ve yazarlar okurların,

Şoförler yolcuların,

Pilot uçak yolcularının,

Çiftçi tarlasının robotudur…

Önemli olan serüvende insanın hayat konforunun arttırılmasıdır…

Beşikten mezara kadar insan hayatını kolaylaştıran her icat, ürün, teknolojinin tamamı bu amaçla oluşturulmuştur…

En son geliştirilen sistem ise YAPAY ZEKÂLI ROBOTTUR…

Bu da gelişmeye devam edecektir… İnsan yaşadığı sürece bu alandaki araştırma-geliştirme çalışmaları asla durmayacaktır…

Tekrarı ve yedeği olmayan hayatta, mutlu olmak, rahat ve konforlu yaşamak her insanın en doğal hakkıdır…

Bunu sağlayabilmek çok büyük emek, çaba, kuşaklar boyunca birikimler yapmakla olanaklıdır…

İnsanın bir ömür hayatı boyunca yapacağı çalışmalarla elde edebileceği birikimlerle yaşamında konfor ve yüksek konforu sağlaması olanaksızdır…

Her şeye rağmen bulduklarıyla-sahip olduğu yetinmesi geçici bu serüvende mutlu olmak zorundadır…

ABDULKADİR KAÇAR 2021 Adana…

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder