5 Ocak 2022 Çarşamba

REZİL OL ÖLME AMA BENİ DE GEÇME...

 

REZİL OL ÖLME

AMA BENİ DE GEÇME...

Düşmanlarınızın dost olmasını istiyorsanız; sizi geçmelerine izin verin…

Dostlarınızın düşman olmasını istiyorsanız; onları geçin… Muhteşem bir özdeyiş…

Çok çalışmayın, üretmeyin, çok başarılı olmayın…

Herkesin takdir ettiği çok başarılı işlere imza atmayın…

Sevilip saygı duyulan onurlandırılan insan olmayın…

Bunları kendinize ömür boyu yasaklayın…

Her insan aslında bu söylediklerimi hayatlarında defalarca yaşamıştır…

Yeni bir giysi, araba, cep telefonu, ev eşyası,

Ya da bir teşekkür-takdir aldığınızda,

Ya da kariyerinizde yeni bir adım attığınızda,

Çevrenizdeki dostlarınızın hemen kıskançlık damarları ortadan çatlayıverir;

Size saldırmaları için onlara devasa fırsatlar verirsiniz…

Bunların da ötesinde; ruh ve bedeninizle barışık mutlu yaşarsanız;

Güleç yüzünüzle hayattan memnun olursanız,

Tanımadığınız insanlar selam verip saygı gösterirse,

Hayatınızda sorunlarınıza çözdüğünüz de,

Aleyhinizdeki dedikodulara takılmadan gülüp geçtiğinizde,

Beden dilinizle çevresine pozitif enerji yaydığınızda,

En yakın dostlarınız anında düşmanlaşır…

Düzenli sakal tıraşı yapmanızı,

Saçlarınızın özenli olmasını,

Parfümünüzün güzel kokusunu

Kunduranızın rengini,

Pantolonunuzun kemerini,

Ceketinizin fermuarını bile;

Yani aklınızın ucundan geçirmediğiniz yanlarınızı ölürcesine kıskanırlar…

En alıngan varlık olan insan bu özelliklerinizi karalamak;

Toplumun gözünde sizi aşağılamak;

Her türlü zarar vermek için harekete geçer;

Bunlarla zarar veremiyorsa;

En öldürücü virüs DEDİKODU silahını acil olarak devreye sokar…

O ana kadar kin, nefret, haset ve kıskançlık duygularını silah olarak size yönlendirir;

Aklınızın ucuna bile geçmeyen nedenlerle size saldırır; bu da yetmese, diğer dostlarınızı yalan ve iftiralarla saldırtır…

Bundan da sonuç alamasa; öldürmeye çalışır…

Ama ölmenizi asla istemezler; çünkü ölürseniz de ilk ağlayacak onlardır…

Size zarar vermeye çalışanların düşünceleri şudur;

-Benim düzeyimden bir santim yukarı çıkma; en küçük bir başarı kazanma; sakın iflah olma, benden aşağılarda yaşamaya mecbursun… Ekonomik olarak bana daima muhtaç ol; kimse seni sevmesin, kendini sevdirmeye hakkın yok… Benden nefret ettikleri gibi insanlar senden de nefret etsin… Benim gibi sende kendinden nefret et… Ama sakın ölme haaaa… Ölürsen en çok ben ağlarım…

Ama son sözüm şu; ALLAH DÜŞMANLARIN DA; DOSTLARIN DA HAYIRLISINI VERSİN…

Abdulkadir Kaçar adana 2021

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder