5 Ocak 2022 Çarşamba

UÇTU BAYRAM MERDAN UÇTU…

 

UÇTU BAYRAM MERDAN UÇTU…

-Uçtuuuu…

- Uçtuuuu…

- Uçtuuuu…

-Kim uçtu?

-BAYRAM Merdan uçtu…

-Allah Allah…

-Yapma yahu, nasıl uçtu?

Belediye çalışanların tamamı bu ermiş kişi olayına konu olan eski genel sekreter Bayram Merdan’ı yakın takibe aldı…

Merdan için her gün yeni olaylar anlatılıyor…

Yanındaki çalışan arkadaşının söylediğini doğruladı…

-Kapının deliğinden birlikte gözledik…

-Evet, evet, bende gözlemledim…

-Bu muhterem zat, oturduğu sandalyesiyle birlikte davana doğru yükselmeye başladı…

Diğer çalışan;

-Odanın içinde sanki hafif bir rüzgâr esti…

-Yükseldi, yükseldi… Tavana kadar yükseldi…

Diğer çalışan;

-Sonra odanın içinde sandalyesiyle tavanın hizasında dolaşmaya başladı…

-Tövbe tövbe… Sonra birden ortadan kayboldu…

-Hey Allah’ım sen nelere kadirsin…

-Sonra birden görünmez oldu…

-Şehir tiyatrosunun kapısının yanına geldi… Bir de baktım Bayram Merdan birden yok olmuş…

-Allah Allah… Kim bilir nerelere uçtu mübarek adam…

-Bu muhterem zat, bayram namazını Ulu camide kıldı diyorlar…

Öteki hemen atıldı;

-Hayır, canım ben camiden çıkarken gördüm… Çifte minareli camideydi…

Düşünceli şekilde söylenenleri dinleyenlerden biri de;

-Süleymaniye deymiş diye duydum… Orada görenler bile varmış…

Başka bir kişi;

-Kim dedi… Bayram Merdan’ın hemen arkasındaki sırada oturuyordum…  Yağ camideydi…

Öteki çalışan atılıyor;

-Vallahi Mekke de, Kâbe de kılmış namazını bayram bey namazını…

-Allah Allah…

Belediye eski genel sekreteri Bayram Merdan ile ilgili anlatılanlar oldukça büyük boyutlar kazandı…

Tüm koridorlarda, çalışanların arasında bu konu fısıltı halinde konuşulmaya devam ediyor…

Bu günlerde meraklılar tarafından, sessizce makam odası dolup dolup taşıyor…

Ama Sayın Merdan oldukça huzursuz…

Çünkü bu türlü olayların gizli kalması gerektiği görüşünde… Ama ben belediyede anlatılanları yazıyorum…

Günahı onların boynuna, bir değil birçok kişi bunu fısıltılar halinde belediye koridorlarında birbirlerine anlatıyorlar…

Gözümle de görmedim…

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak’ın hem hemşerisi, hem de en güvendiği çalışanı…

Ama Bayram Merdan’ın son derece güven veren, elinden ve dilinden emin olunan inançlı, terbiyeli, akıllı, işine âşık, sevgiyle ve devlet terbisiyle bağlı iyi bir vatandaş…

(Önemli not; Bu makalem 1987 de gazetedeki köşe yazımda, sonra da KILÇIK isimli kitabımda yer aldı… Google a Abdukadir kaçar’ın sanal dünyası yazdığınızda kitabımdaki diğer makaleleri de görebilirsiniz…)

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder