3 Ocak 2022 Pazartesi

HER ŞEYİ DAHA İYİ ANLIYORUM…

 

HER ŞEYİ DAHA İYİ

ANLIYORUM…

Saniyede 30 bin metre hızla kendi çevresinde dönen dünya gezegeninde;

Zaman içimizden ve dışımızdan sonsuzdan sonsuza nehirler gibi ışık hızında durmadan akıyor…

Her şeyde olduğu gibi beden ve ruhumuzda durmadan, deviniyor, değişiyor, dönüşüyor ve başkalaşıyor…

Değişimleri her hücremde ve DNA’ larımda net olarak hissediyorum…

Her farklılaşmamda evreni, dünyayı, yaşamı, insanı, daha da önemlisi kendimdeki değişimleri hissederek yaşıyorum…

Bu serüvende sanki gerçek içinde rüya, rüya içinde de gerçek gibi duruyoruz…

Ya da hayatımızı rüya içindeki tek gerçek olarak yaşıyoruz…

Başka ifadeyle; bir tür sanal ve düş savaşçılarıyız…

O nedenle, bir gün öncesine göre, kendimi ve insana yön veren her türlü değerleri daha iyi anlıyorum…

Evreni, dünyayı, doğayı, insanı, kendimi, toprağı, taşı, ağacı, çiçeği, meyveyi, böceği, havayı, suyu, denizi, güneşi, ayı, nefesimi, çiş yapmamı, uykumu, çalışmayı, üretmeyi, okumayı,  öğrenmeyi, yorumlamayı, anlatmayı, iletişimi,  sosyal ilişkileri, egoyu, dedikoduyu, kini, nefreti, kıskançlığı, hainliği, ihaneti, sataşmayı, kavgayı, sevgiyi, nefreti, savaşı, sevişmeyi, cinsel zevk almayı, boşalma doyumunu, inancı, inançsızlığı, bencilliği, çocukları, gençleri, olgunluğu, yaşlılığı, tembelliği, çalışmayı, küskünlüğü, yetersizliği, akıllı olmayı, erdemi, erdemsizliği, umudu, umutsuzluğu, sevmeyi, teşekkür etmeyi, yardımcı olmayı, vefayı, vefasızlığı, sağlığı, hastalığı, güzelliği, çirkinliği, günün değerini, geçmişi unutmayı, geleceğe bakıp üzülmemeyi, AN da yaşamayı, barışmayı, buluşmayı, kucaklaşmayı, sevişmeyi, ayrılığı, acıyı, sevinci, kaygıyı, hüznü, dikkatli bakmayı, görmeyi, hayal kurmayı, hayal kırıklığını, sevgiyi, sevgisizliği, devleti, gücü, otoriteyi, vergiyi, cezayı, ödülü, suçu, suçluyu düne göre daha iyi anlıyorum…

200 milyon tür olduğu kabul edilen canlılardan farklı olarak anlama yeteneğim sayesinde;

Kendimi zamanın akışına, çağın getirdiği her türlü yeniliklere uygun olarak daima geliştiriyor, değiştiriyor, dönüştürüyor, iyi insan, erdemli kişi olmaya çalışıyorum…

Daha da önemlisi hayatım boyunca, gözlemleyip, okuyup, düşünüp, yorumlayıp, deneyerek elde ettiğim bilgileri medya mensubu olarak; TV ekranlarında, radyo mikrofonlarında, gazetelerdeki haber ve köşe yazılarım aracılığıyla geniş halk kitlelere ulaştırmaya çalışıyorum…

Ya da bu bilgilerimi bazen de kitaplaştırıp, sosyal medyada paylaşarak etki alanımı daha da çok arttırmaya çalışıyorum…

Çağdaşım olan diğer insanlardan daha da çok okuyup, düşünüp, yazıp, eserler ortaya koyarak, bu gezegende yaşadığımın ayak izlerimi ısrarla ve sürekli olarak evrene kazımayı sürdürüyorum…

Her insanın hayatı kendi eseridir… Yaş aldıkça kişi geriye dönüp baktığında, arkasında “KEŞKE” düşüncesi bırakmamalıdır…

Hayatım eserim, yaptığım ve yapamadığım, gerçekleştirdiğim ya da vazgeçtiğim hiçbir değerimden “PİŞMAN” değilim diyebilmeli…

Çünkü sular gibi avuçlarımızdan akıp geçen giden zamanın bir saniyesini geri döndüremeyiz…

Ayrıca bir nefes sonraki zamana da hükmedemeyiz…

AN da yaşayıp, AN’ nın tadını doya doya çıkarmayı en büyük zafer saymalıyız…

Bunu başaranlar ruh ve bedenleriyle barışık ve huzurlu bilge insanlardır…

Bunu başarmak, bu anlayışla yaşam kozasını örmeyi başarmak her insanın hayali ve hedefi olmalıdır…

Sağlıklı, huzurlu, mutluluk, başarılar ve huzurla dolu ömürler dilerim…

 ABDULKADİR KAÇAR 2021 Adana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder